Zvani tiks veikti uzņēmumiem vai privātpersonām ar mērķi noskaidrot klientu lojalitātes indeksu un apmierinātību ar sniegto pakalpojumu. Kvalificēta komanda izstrādās kampaņas stratēģiju atbilstoši Jūsu aptaujas mērķim, lai noskaidrotu klientu apmierinātību ar saņemto pakalpojumu. Mums ir plaša aptauju veikšanas pieredze dažādās nozarēs, nodrošinot pilnu aptauju procesu vai atsevišķus tā posmus.
Interesējošais pakalpojumsB2B telemārketingsB2C telemārketingsTikšanos organizēšanaPotenciālo klientu atlaseEksporta veicināšanaIenākošo zvanu apkalpošanaWeb-čatu apkalpošanaE-pastu apkalpošanaZvanu pārplūdes menedžmentsKlientu aptaujaDatu bāzes atjaunošanaIelūgumu servissNPS aptaujasPārdošanas apmācības