Jūsu klientu zvanus, tērzēšanas ziņas, e-pastus un sociālo tīklu tiešās ziņas apkalpos profesionāli klientu apkalpošanas speciālisti. Kvalificēta komanda izstrādās klientu apkalpošanas procesus atbilstoši jūsu pakalpojuma un/vai preces specifikai, lai sasniegtu industrijā noteiktos izcila klientu apkalpošanas servisa standartus. Mums ir plaša klientu apkalpošanas pieredze dažādās nozarēs, nodrošinot pilnu vai daļēju klientu apkalpošanas procesu.
Interesējošais pakalpojumsB2B telemārketingsB2C telemārketingsTikšanos organizēšanaPotenciālo klientu atlaseEksporta veicināšanaIenākošo zvanu apkalpošanaWeb-čatu apkalpošanaE-pastu apkalpošanaZvanu pārplūdes menedžmentsKlientu aptaujaDatu bāzes atjaunošanaIelūgumu servissNPS aptaujasPārdošanas apmācības