Tehnoloģijas

BPO izmanto modernākās tehnoloģijas zvanu apkalpošanā, lai mūsu klientiem piedāvātu drošu, caurskatāmu un mūsdienīgu pakalpojumu.

Sistēma, kas nodrošina zvanu, e-pastu, webčatu un sociālo tīklu apkalpošanu. 

Detalizētas atskaites (online un offline režīmā)

Pielāgojami zvanīšanas režīmi (predictive, power, click to dial)

API integrācijas iespējas

Piekļuve sarunām tiešsaistē

Pielāgota sistēma kampaņas unikālajām vajadzībām

Projektu vadības rīks, kas nodrošina projektu un darbu uzdevumu efektīvu pārvaldību, kā arī finanšu uzskaiti.

Projektu vadības pārvaldība

Precīza norēķinu sistēma

Efektīva laika plānošana

Datu drošība

Klientu attiecību pārvaldība

Risinājums darbinieku iesaistes, motivācijas un komunikācijas uzlabošanai.

Kolektīvās labsajūtas uzlabošana

Darbinieku apmierinātības monitorings

Komandas saliedētības veidošana

Ērts komunikācijas rīks

Motivāciju kampaņu pārvaldība

Caurredzama, ērti lietojama sarunu vērtēšanas un rezultātu analīzes sistēma.

Padziļināta sarunu pārskata analīze aģenta, projekta un uzņēmuma līmenī

Vienots kvalitātes kontroles mehānisms

Tūlītēja atgriezeniskā saite sarunu analīzē

Sarunu kalibrācijas iespējas

Automatizēta apmācību iespēja

Pārdošanas zvanu emocionālās pieredzes analīze, izmantojot datorredzes (computer vision), biometrijas, dziļās mācīšanās un citus datus.

Automatizēta, kā arī pašvadīta audio ierakstu analīze

Pārdošanas skriptu testēšana

Aģentu sarunu vadības prasmju attīstība

Intuitīva kvalitātes vadība

Pārskatāmi projekta KPI dati

Sazinieties ar mums!

Atstājiet pieteikumu šeit vai sazinieties ar mums pa tālruni 67780808