BPO izmanto modernākās tehnoloģijas zvanu apkalpošanā, lai mūsu klientiem piedāvātu drošu, caurskatāmu un mūsdienīgu pakalpojumu.
Sistēma, kas nodrošina zvanu, e-pastu, webčatu un sociālo tīklu apkalpošanu.
Projektu vadības rīks, kas nodrošina projektu un darbu uzdevumu efektīvu pārvaldību, kā arī finanšu uzskaiti.
Risinājums darbinieku iesaistes, motivācijas un komunikācijas uzlabošanai.
Caurredzama, ērti lietojama sarunu vērtēšanas un rezultātu analīzes sistēma.
Pārdošanas zvanu emocionālās pieredzes analīze, izmantojot datorredzes (computer vision), biometrijas, dziļās mācīšanās un citus datus.
Interesējošais pakalpojumsB2B telemārketingsB2C telemārketingsTikšanos organizēšanaPotenciālo klientu atlaseEksporta veicināšanaIenākošo zvanu apkalpošanaWeb-čatu apkalpošanaE-pastu apkalpošanaZvanu pārplūdes menedžmentsKlientu aptaujaDatu bāzes atjaunošanaIelūgumu servissNPS aptaujasPārdošanas apmācības