Tehnisku bojājumu vai straujas zvanu skaita palielināšanās gadījumā zvani tiek pāradresēti mūsu zvanu centra apkalpošanas speciālistiem. Zvani tiek apkalpoti līdz brīdim, kad to apjoms atgriežas normālā režīmā. Kvalificēta komanda izstrādās klientu apkalpošanas procesus atbilstoši jūsu pakalpojuma un/vai preces specifikai, lai sasniegtu industrijā noteiktos izcila klientu apkalpošanas servisa standartus. Mums ir plaša klientu apkalpošanas pieredze dažādās nozarēs, nodrošinot pilnu vai daļēju klientu apkalpošanas procesu.
Interesējošais pakalpojumsB2B telemārketingsB2C telemārketingsTikšanos organizēšanaPotenciālo klientu atlaseEksporta veicināšanaIenākošo zvanu apkalpošanaWeb-čatu apkalpošanaE-pastu apkalpošanaZvanu pārplūdes menedžmentsKlientu aptaujaDatu bāzes atjaunošanaIelūgumu servissNPS aptaujasPārdošanas apmācības