Zvanu pārplūdes menedžments

Tehnisku bojājumu vai straujas zvanu skaita palielināšanās gadījumā zvani tiek pāradresēti mūsu zvanu centra apkalpošanas speciālistiem. Zvani tiek apkalpoti līdz brīdim, kad to apjoms atgriežas normālā režīmā.

Kvalificēta komanda izstrādās klientu apkalpošanas procesus atbilstoši jūsu pakalpojuma un/vai preces specifikai, lai sasniegtu industrijā noteiktos izcila klientu apkalpošanas servisa standartus. Mums ir plaša klientu apkalpošanas pieredze dažādās nozarēs, nodrošinot pilnu vai daļēju klientu apkalpošanas procesu.

Sazinies ar mums
24/7
apkalpošana
5+
valodas
<70
rezerves operatori

Ieguvumi izvēloties pakalpojumu:

Izmaksu optimizācija
Fokuss uz mērķu sasniegšanu
Paaugstināta klientu apmierinātība
Inovatīvi datu analītikas rīki
Apjoma fleksibilitāte
Pieredzējusi komanda

Sazinieties ar mums!

Atstājiet pieteikumu šeit vai sazinieties ar mums pa tālruni 67780808